Shelter v.2.

Shelter v.2

სისტემა Shelter v.2 პასუხობს ყველაზე თანამედროვე მოთხოვნილებებს და გააჩნია ფართო შესაძლებლობები. ამ პროგრამის დახმარებით ეფექტურად და წარმატებით შეძლებთ თქვენი ბიზნესის კონტროლს.

sh3

სასტუმროს სისტემა Shelter v.2-ს გააჩნია მარტივი და მოსახერხებელი ინტერფეისი.

შესაძლებელია უამრავი ტიპის ანგარიშის მიღება.

sh4

სისტემა Shelter v.2 ინტეგრირებულია რესტორნის მართვის სიტემა  R-Keeper-თან.

სისტემის შესაძლებლობები .Shelter v.2

სასტუმროს მართვის სისტემა Shelter v.2-ის ამოცანები :

  • დაჯავშნის და განთავსების სამსახურის ავტომატიზაცია
  • სასტუმროს შიდა რესურესების მართვა
  • უნაღდო ანგარიშსწორების ერთიანი სისტემის მხარდაჭერა
  • სტუმრების მონაცემების ერთიანი ბაზის მართვა
  • ინტეგრაცია და მხარდაჭერა სხვა სისტემებთან

სისტემას გააჩნია ანგარიშების (ფოლიოს) მხარდაჭერა, მათში გაწეული მომსახურებების , პაკეტების გაყიდვის, ტარიფების და ა.შ. შეტანის საშუალებით.

სისტემა Shelter შედგება მოდულების ნაკრებისგან და ბირთვისგან , რომელიც ახდენს მოდულების ინტეგრაციას. ასეთი გადაწყვეტილება აგროვებს ავტომატიზირებულ სამუშაო ადგილებს. ასეთი სამუშაო ადგილებია:

პორტიე

  • ინფორმაცია მოსალოდნელ ვიზიტებზე და სასტუმროდან გასვლაზე
  • ინფორმაცია სასტუმროში არსებულ ადგილებზე, ინფორმაცია სტუმრის ანგარიშის მდგომარეობაზე
  • check-in, check-out ინფორმაცია
  • სტუმრების განთავსება
  • მიმდინარე მუშაობა კლიენტთან (მომსახურების გაწევის ინფორმაციის შეტანა, სხვა ნომერში გადასახლება )
  • რეზერვირება(ინდივიდუალური, კორპორატიული)
  • ინფორმაცია სასტუმროს დატვირთვის და მომავალი პერიოდის ჯავშნების რაოდენობის შესახებ
  • ინფორმაცია შეკვეთილი ნომრების რაოდენობის და სტუმრის შემოსვლა/გასვლის შესახებ
  • სტუმრის ანგარიშებთან მუშაობა
  • ინფორმაცია გაწეული მომსახურების და ანგარიშსწორების შესახებ
  • სტუმრის ანგარიშის მომზადება და ბეჭდვა
  • ინფორმაცია ყველა მომსახურების და გადახდის შესახებ
  • დღიური ანგარიშების ბეჭდვა
  • წვდომა ანგარიშების არქივთან

დაჯავშნის განყოფილება

  • რეზერვირება (ინდივიდუალური, ჯგუფური, კორპორატიული) ოთახის ტიპის ან ოთახის მიხედვით , რეზერვირების გაუქმება
  • ჯავშნის დადასტურების ბეჭდვა
  • სასტუმრო მიმდინარე და მოსალოდნელი დატვირთვის ანალიზი
  • სტუმრის ისტორიის დათვალიერება

ბუღალტერია

  • უნაღდო ანგარიშსწორებების გადანაწილება სტუმრის და ორაგნიზაციების ანგარიშებზე
  • კომპანიებთან და ტუროპერატორებთან ანგარიშსწორების ანალიზი
  • ანგარიშების მომზდება
  • სასტუმროს ფინანსური საქმიანობის ანგარიშის მიღება
  • წვდომა ანგარიშების არქივთან

Housekeeping

  • სასტუმროს სერვისის სამსახურების მართვა
  • სასტუმროს ნომრების ფონდის კონტროლი
  • ინფორმაცია სასტუმროს ოთახების სანიტარული მდგომარეობის შესახებ
  • დიასახლისების სამსახურის მართვის ავტომატიზაცია
  • ოთახების მიმდინარე მდგომარეობის ანალიზი
  • ითახის სტატუსის მართვა (დალაგებული, დასალაგებელი, გაუმართავი, არ იყიდება)
  • სხვა … (თეთრეულის, პირსახოცის, ხალათის გამოცვლა, რემონტი და სხვა…)

სისტემური ადმინისტრატორის ოფისი

  • სისტემა R-Keeper -ის ინტერფეისის მართვა
  • სატელეფონო სადგურის ინტერფეისის მართვა
  • ინფორმაცია სატელეფონო ზარების და მათი ღირებულების შესახებ
  • ყველა შესრულებული სატელეფონო ზარების არქივის მხარდაჭერა
  • ფინანსური ანგარიშების მომზადება ბუღალტერიისთვის

ფინანსური დირექტორის ოფისი

  • მომსახურებების ცნობარების მართვა
  • მომსახურებების პაკეტების განსაზღვრა
  • ოთახების ტიპის, ღირებულების განსაზღვრა
  • ტარიფების და მათი პერიდოებთან დაკავშირების შესაძლებლობის განსაზღვრა
  • სტუმრის ტიპის და კატეგორიის განსაზღვრა
  • მიმდინარე ანგარიშების მიღება, მათ შორის: ბალანსი, ბალანსი ფოლიოს მიხედვით, ოპერაციები, ტრანზაქციების სია ნებისმიერ პერიოდზე, ტარიფების ანგარიში, ანგარიში ორაგანიზაციების მიხედვით
  • ამა თუ იმ მომსახურების ღირებულების რედაქტირება
  • ტარიფების და პაკეტების მართვა
  • ოთახების ტიპების ცნობარის მართვა
  • ყველა სახის ანგარიშების მიღება და სხვა…

მინი სასტუმროებისთვის კომპანია UCS გთავაზობთ პროგრამის შეზღუდული ფუნქციონალის მქონე ბიუჯეტურ ვერსიას Shelter Lite.