Shelter v.2.
Shelter v.2
სისტემა Shelter v.2 პასუხობს ყველაზე თანამედროვე მოთხოვნილებებს და გააჩნია ფართო შესაძლებლობები. ამ პროგრამის დახმარებით ეფექტურად და წარმატებით შეძლებთ თქვენი ბიზნესის კონტროლს.
სასტუმროს სისტემა Shelter v.2-ს გააჩნია მარტივი და მოსახერხებელი ინტერფეისი.
შესაძლებელია უამრავი ტიპის ანგარიშის მიღება.
სისტემა Shelter v.2 ინტეგრირებულია რესტორნის მართვის სიტემა R-Keeper-თან.
სისტემის შესაძლებლობები .Shelter v.2
სასტუმროს მართვის სისტემა Shelter v.2-ის ამოცანები :
- დაჯავშნის და განთავსების სამსახურის ავტომატიზაცია
- სასტუმროს შიდა რესურესების მართვა
- უნაღდო ანგარიშსწორების ერთიანი სისტემის მხარდაჭერა
- სტუმრების მონაცემების ერთიანი ბაზის მართვა
- ინტეგრაცია და მხარდაჭერა სხვა სისტემებთან
სისტემას გააჩნია ანგარიშების (ფოლიოს) მხარდაჭერა, მათში გაწეული მომსახურებების , პაკეტების გაყიდვის, ტარიფების და ა.შ. შეტანის საშუალებით.
სისტემა Shelter შედგება მოდულების ნაკრებისგან და ბირთვისგან , რომელიც ახდენს მოდულების ინტეგრაციას. ასეთი გადაწყვეტილება აგროვებს ავტომატიზირებულ სამუშაო ადგილებს. ასეთი სამუშაო ადგილებია:
პორტიე
- ინფორმაცია მოსალოდნელ ვიზიტებზე და სასტუმროდან გასვლაზე
- ინფორმაცია სასტუმროში არსებულ ადგილებზე, ინფორმაცია სტუმრის ანგარიშის მდგომარეობაზე
- check-in, check-out ინფორმაცია
- სტუმრების განთავსება
- მიმდინარე მუშაობა კლიენტთან (მომსახურების გაწევის ინფორმაციის შეტანა, სხვა ნომერში გადასახლება )
- რეზერვირება(ინდივიდუალური, კორპორატიული)
- ინფორმაცია სასტუმროს დატვირთვის და მომავალი პერიოდის ჯავშნების რაოდენობის შესახებ
- ინფორმაცია შეკვეთილი ნომრების რაოდენობის და სტუმრის შემოსვლა/გასვლის შესახებ
- სტუმრის ანგარიშებთან მუშაობა
- ინფორმაცია გაწეული მომსახურების და ანგარიშსწორების შესახებ
- სტუმრის ანგარიშის მომზადება და ბეჭდვა
- ინფორმაცია ყველა მომსახურების და გადახდის შესახებ
- დღიური ანგარიშების ბეჭდვა
- წვდომა ანგარიშების არქივთან
დაჯავშნის განყოფილება
- რეზერვირება (ინდივიდუალური, ჯგუფური, კორპორატიული) ოთახის ტიპის ან ოთახის მიხედვით , რეზერვირების გაუქმება
- ჯავშნის დადასტურების ბეჭდვა
- სასტუმრო მიმდინარე და მოსალოდნელი დატვირთვის ანალიზი
- სტუმრის ისტორიის დათვალიერება
ბუღალტერია
- უნაღდო ანგარიშსწორებების გადანაწილება სტუმრის და ორაგნიზაციების ანგარიშებზე
- კომპანიებთან და ტუროპერატორებთან ანგარიშსწორების ანალიზი
- ანგარიშების მომზდება
- სასტუმროს ფინანსური საქმიანობის ანგარიშის მიღება
- წვდომა ანგარიშების არქივთან
Housekeeping
- სასტუმროს სერვისის სამსახურების მართვა
- სასტუმროს ნომრების ფონდის კონტროლი
- ინფორმაცია სასტუმროს ოთახების სანიტარული მდგომარეობის შესახებ
- დიასახლისების სამსახურის მართვის ავტომატიზაცია
- ოთახების მიმდინარე მდგომარეობის ანალიზი
- ითახის სტატუსის მართვა (დალაგებული, დასალაგებელი, გაუმართავი, არ იყიდება)
- სხვა … (თეთრეულის, პირსახოცის, ხალათის გამოცვლა, რემონტი და სხვა…)
სისტემური ადმინისტრატორის ოფისი
- სისტემა R-Keeper -ის ინტერფეისის მართვა
- სატელეფონო სადგურის ინტერფეისის მართვა
- ინფორმაცია სატელეფონო ზარების და მათი ღირებულების შესახებ
- ყველა შესრულებული სატელეფონო ზარების არქივის მხარდაჭერა
- ფინანსური ანგარიშების მომზადება ბუღალტერიისთვის
ფინანსური დირექტორის ოფისი
- მომსახურებების ცნობარების მართვა
- მომსახურებების პაკეტების განსაზღვრა
- ოთახების ტიპის, ღირებულების განსაზღვრა
- ტარიფების და მათი პერიდოებთან დაკავშირების შესაძლებლობის განსაზღვრა
- სტუმრის ტიპის და კატეგორიის განსაზღვრა
- მიმდინარე ანგარიშების მიღება, მათ შორის: ბალანსი, ბალანსი ფოლიოს მიხედვით, ოპერაციები, ტრანზაქციების სია ნებისმიერ პერიოდზე, ტარიფების ანგარიში, ანგარიში ორაგანიზაციების მიხედვით
- ამა თუ იმ მომსახურების ღირებულების რედაქტირება
- ტარიფების და პაკეტების მართვა
- ოთახების ტიპების ცნობარის მართვა
- ყველა სახის ანგარიშების მიღება და სხვა…
მინი სასტუმროებისთვის კომპანია UCS გთავაზობთ პროგრამის შეზღუდული ფუნქციონალის მქონე ბიუჯეტურ ვერსიას Shelter Lite.